آخرين بلاگ

درباره وبلاگ
موضوعات

آخرين بلاگ

لگو ماینکرافت

سه شنبه بیست و یکم 6 1402

لگو ماینکرافت

لگو ماینکرافت یکی از محبوب ترین عناوین لگو است که در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است. همانطور که از نامش پیداست این لگو از بازی معروف ماینکرافت ساخته شده است که محیط را به یاد بازی کودکانه می اندازد. در واقع از آنجایی که بازی ماینکرافت بسیار محبوب در بین مردم است، شرکت لگو تصمیم گرفت سری لگو این بازی را در لیست محصولات خود قرار دهد و همانطور که انتظار می رفت محبوبیت زیادی در بین مشتریان داشته است.

اسباب بازی های لگو ماینکرافت قطعات زیادی دارند و کودکان می توانند با آنها چیزهای مختلفی بسازند همچنین این لگوها در رنگ های مختلف وجود دارند که کودک را به بازی تشویق می کند. اگر که کودک شما برای بازی با لگو های ماینکرافت بسیار مشتاق است و به دلیل اینکه فضای اتاق کودکتان کاملا بزرگ است و اکثر به بازی های گروهی با دوستانش علاقه دارد می توانید به سراغ تهیه کردن مجموعه های لگو ماینکرافت بزرگ بروید و در این صورت می توانید مطمئن باشید که به دلیل وجود داشتن اندازه بزرگ و قطعات بسیارزیاد در لگو ماینکرافتی که خریده اید، کودک شما به این زودی ها از بازی با آن خسته نخواهد شد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد مزایای خرید لگو ماینکرافت و کیفیت این محصول توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

ماینکرافت چیست؟

ابتدا اجازه دهید به شما بگوییم لگو ماینکرافت چیست و شما را با این مدل از ست های لگو آشنا کنیم. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، کیت های مدل لگو ماینکرافت از بازی محبوب ماینکرافت ساخته شده است. در این بازی کاربران می توانند ساختمان های نامحدود با بلوک های مختلف بسازند. ایده ساخت لگو نیز از این قسمت از بازی گرفته شده است.

به طور کلی بازی های ماینکرافت ماهیتی مرموز دارند و کمپانی لگو با تولید سری لگو ماینکرافت سعی در حفظ این نوع داشت. به همین دلیل، کسانی که تجربه بازی با لگو ماینکرافت را دارند، می توانند هر بار با این قطعات لگو ساختمان های جدیدی ایجاد کنند و هر بار برای ساختن یک ساختمان جدید هیجان زده خواهند شد.

این حالت پویا و متنوع لگو ماینکرافت باعث شده است که خرید لگو ماینکرافت در ایران در بین بچه ها و والدین آنها بسیار محبوب شود. لگو ماینکرافت در حال حاضر در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد و فروشگاه اینترنتی بارلی توی انواع مدل های اسباب بازی لگو ماینکرافت را ارائه می دهد.

قیمت لگو ماینکرافت

یکی از بزرگترین مشکلات خرید لگو قیمت لگو ماینکرافت است که برای مردم و خریداران مهم است. هزینه لگو ماینکرافت با عوامل مختلفی تعیین می شود و همه مجموعه های لگو ماینکرافت قیمت ثابتی ندارند. در واقع باید بدانید که قیمت این لگو ماینکرافت تحت تاثیر عواملی مانند تعداد قطعات، ابعاد و میزان پیچیدگی لگو است.

با توجه به این توضیحات، اگر شما هم به دنبال خرید ارزان لگو ماینکرافت هستید، می توانید مجموعه های لگو ماینکرافت را انتخاب کنید که اندازه کوچکتری دارند و از قطعات کمتری تشکیل شده اند. این بسیار هوشمندانه‌تر و منطقی‌تر از خرید لگوهای تقلبی ماینکرافت است و به شما کمک می‌کند یک مجموعه لگو ماینکرافت با کیفیت بالا را با قیمت پایین‌تر تهیه کنید.

خرید آنلاین لگو ماینکرافت

لگوهای ماینکرافت از محبوب ترین لگوها در بین کودکان و نوجوانان هستند. در واقع ماینکرافت یکی از بازی های ویدیویی است که طرفداران زیادی دارد. بنابراین، سازندگان لگو تصمیم گرفتند لگوهای خود را نیز بسازند. می توانید این اقلام و مدل های مختلف لگو را در فروشگاه آنلاین لگو ماینکرافت مشاهده کنید. تنوع مدل های لگو ماینکرافت باعث شده تا افراد در انتخاب این لگو با محدودیتی مواجه نشوند.

با خرید آنلاین لگو ماینکرافت می توانید مدل های مختلف این اسباب بازی جذاب را به نمایش بگذارید تا فرزندانتان با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنند. امروزه بسیاری از فروشگاه ها انواع لگوها از جمله لگو ماینکرافت را به صورت آنلاین و فضای مجازی به مشتریان خود عرضه می کنند. بنابراین می توانید این لگوها را به صورت آنلاین و بدون خروج از منزل خریداری کنید.

لگو ماینکرافت ارزان

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور و نوسان قیمت ها، بسیاری از والدین نمی توانند لگوهای گران قیمت ماینکرافت را برای فرزندان خود تهیه کنند. به همین دلیل می خواهند لگو ماینکرافت ارزان بخرند. اگر قصد خرید لگوهای چینی ماینکرافت را دارید باید بدانید که اکثر برندهای چینی کیفیت بسیار پایینی دارند پس پس از خرید باید پس از مدتی دوباره به فکر خرید این لگوها باشید زیرا اینها به راحتی آسیب می بینند.

بهتر است بدانید لگو ماینکرافت طرح های مختلفی دارد و برخی از طرح ها ساده تر و ساده تر هستند. بنابراین می توانید با انتخاب طرح های ساده تر، لگو ماینکرافت را ارزان بسازید. بدیهی است که هرچه لگو ماینکرافت بزرگتر و پیچیده تر باشد، قیمت بالاتری دارد و نسبت به مدل های ساده تر با پیچیدگی کمتر با قیمت کمتری عرضه می شوند.

خرید لگو ماینکرافت در ایران

با توجه به استقبال زیاد خرید لگو ماینکرافت در ایران، شرکت های زیادی اقدام به تولید نمونه های جعلی بازی کرده اند. بنابراین برای خرید لگو ماینکرافت در ایران باید به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. خوشبختانه فروشگاه اسباب بازی توی این افتخار را دارد که در لیست فروشندگان انواع لگو از جمله لگو ماینکرافت قرار دارد. بنابراین، می توانید با خیال راحت لگو ماینکرافت مورد نظر خود را از سایت ما خریداری کنید.

 

(0) نظر

بیمه ثالث خودرو چیست؟

پنج شنبه بیست و دوم 4 1402

بیمه ثالث خودرو چیست؟

 

بیمه خودرو یکی از مواردی است که برای حفظ امنیت و سلامت خودرو و افرادی که در آن حرکت می کنند، بسیار مهم است. دو نوع بیمه اجباری و اختیاری برای خودرو وجود دارد. بیمه شخص ثالث یکی از بیمه های اجباری برای خودرو است که در صورت وقوع حادثه، هزینه های مربوط به درمان و خسارات جانی و مالی اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می دهد.

 

در بیمه شخص ثالث، مالک خودرو به عنوان شخص اول شناخته می شود که بیمه نامه را خریداری می کند و شرکت بیمه به عنوان شخص دوم یا بیمه گر، متعهد به پرداخت هزینه های مربوط به خسارت وارده به اشخاص ثالث است. شخص ثالث، فردی است که در صورت وقوع حادثه، خسارت مالی و یا جانی را تحمل می کند و بیمه شخص ثالث او را تحت پوشش قرار می دهد.

x3_js8u.jpg

بیمه شخص ثالث، پوششی برای خسارات مالی و جانی افراد ثالث در صورت وقوع تصادف است. این بیمه، شامل جبران هزینه های درمانی و خسارت های جانی و مالی افراد ثالث است که در صورت وقوع حادثه، این هزینه ها توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. همچنین، بیمه حوادث راننده نیز یکی از شاخه های بیمه شخص ثالث است که در صورت وقوع حادثه، خسارات جانی راننده را تحت پوشش قرار می دهد.

 

در نهایت، باید به این نکته هم توجه داشت که برای استفاده از پوشش های بیمه شخص ثالث، بیمه نامه باید معتبر و با اعتبار باشد. برای اطمینان از صحت بیمه نامه، می توانید از طریق سامانه های مختلفی مانند سامانه سنهاب، وضعیت اعتبار بیمه نامه را بررسی کنید.

 

در مجموع، بیمه شخص ثالث یکی از مهمترین پوشش های بیمه خودرو است که در صورت وقوع حادثه، خسارات جانی و مالی افراد ثالث را تحت پوشش قرار می دهد. اما باید به یاد داشت که استفاده از پوشش های بیمه، نیازمند بیمه نامه معتبر و با اعتبار است.

لینک‌های مفید مرتبط با این موضوع:

 

بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

قیمت بیمه شخص ثالث ایران

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

(0) نظر

هارد سرور

پنج شنبه پانزدهم 4 1402

هارد سرور

همان هارد دیسکی است که درون سرور نصب می شود. این هارد دیسک فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات دارد که در سرور محافظت آن از اهمیت بالایی دارد. هارد ها در انواع مختلفی از قبیل ابعاد و کارد های مختلفی توسط تولید کنندگان زیادی آماده سازی و روانه بازار فروش شده است. هارد سرور HP از دیگر تجهیزاتی بوده که شرکت HP آن را به تولید رسانده است.

 

انواع هارد HP از نظر تکنولوژی

هارد دیسک ها در انواع مختلفی به تولید رسیده و وارد بازار شده است برخی طراحی ظاهری متفاوتی دارند و بعضی دیگر از نظر ظاهری مشابه یکدیگر هستند. انواع هارد ها را می توان از نظر قابلیت های آن نیز تقسیم بندی کرد برای مثال هات پلاگ بودن و نون هات پلاگ بودن تقسیم بندی کرد که در هنگامی که هارد قابلیت هات پلاگ دارد یعنی شما می توانید بدون نیاز به قطع برق یا به اصلاح خاموش کردن سرور آن هارد را از دستگاه خارج کنید.

هارد سرور NVMe

هارد NVMe درون اسلات PCIE قرار می گیرد و بدون نیاز به کابل فقط با قرار گیری در درگاه این ارتباط برقرار می شود. تعداد محدودی از این نوع هارد ها را می توان در یک سرور استفاده کرد. این نوع هارد را میتوان در کانفیگ کنار یکدیگر قرار داد اما تمامی این موارد بستگی به این دارد که نوع رید بندی چگونه باشد.

هارد سرور hdd

اغلب بیشتر هارد دیسک ها را در بازار با اسم هارد HDD می شناسند. سرعت چرخش دیسک در این نوع هارد دیسک ها متفاوت بوده نظیر: 5400,7200,10000,15000 است که برای نشان دادن دور چرخش بر دقیقه آن از نماد RPM استفاده می کنند. جالب است بدانید هر چه عدد RPM بیشتر باشد زمان تاخیر در چرخش و زمان دسترسی کمتر می شود. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم سریع ترین هارد دیسک های موجود در بازار فروش با سرعت 15k است.

هارد سرور SSD

هارد های SSD طول عمر بسیار زیادی تری نسبت به هارد های sata دارند که می توان دلایل آن را نداشتن هد و یا قطعات متحرک دانست جالب است بدانید این هارد ها داده و اطلاعات را بر روی حافظه فلش ذخیره سازی می کنند. اغلب هارد های ssd ظرفیت های بین 120 گیگابایت تا 2 ترابایت را پشتیبانی می کند. با توجه به توضیحات بالا و آشنایی با قابلیت های هارد SSD باید گفت که قیمت آن ها نسبت به هارد دیسک های ساتا 2  الی 4 برابر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هارد ssd و hdd می توانید مقاله ی تفاوت هارد

هارد SAS مخفف شده Serial Attached Scsi است که دارای 3 حالت از سرعت انتقال داده است این سه نوع را می توان از قبیل 3، 6 و 12 گیگ باشد. شاید در مطالعه های بیشتر کلمه ی RPM را مشاهده کرده باشید. که نمادی برای نشان دادن سرعت چرخش دور بر دقیقه است این سرعت چرخ را می توان 7.2K, 10K, 15K اینگونه نمایش داد که شما می توانید برای این اطلاعات را بر روی هارد مشاهده کنید. این سرعت در مقایسه با هارد SATA که 5200, 7200 RPM از سرعت چرخش بالا تری برخوردار است. این هارد دیسک ها در دو مدل LFF و SFF در بازار وجود دارد.

هارد سرور SATA

همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ایم دارای سرعت چرخش 5400 و 7200 RPM است که از ظرفیت بالایی برخوردار است اما قیمت آن نسبت به ظرفیت تعیین شده بسیار پایین است. در کنار آن می توان گفت که این هارد دیسک ها نه تنها سرعت چرخ دیسک پایین تری دارند بلکه سرعت انتقال اطلاعات آنها نسبت به هارد های SAS , SSD کمتر است.

انواع هارد سرور HP از نظر ابعاد

هارد سرور HP SFFبه هارد دیسک هایی گفته می شود که دارای ابعاد 2.5 اینچ بوده و همانطور که حدسش را میزنید ابعاد آن نسبت به هارد دیسک های lff کوچک تر بوده و در نتیجه فضایی کمتری را در سرور برای خود اختصاص میدهد هر چند که به این دلیل می توان از هارد های زیاد تری در سرور استفاده کرد. از زاویه دیگر باید گفت اسم مخفف شده sff در اصل small form factor است که می تواند نشانگر خوبی برای در ذهن ماندن آن که این هارد ابعاد کوچکی دارد بماند. این نوع هارد ها نسبت به هارد دیسک های lff از سرعت بالاتری برخوردار هستند به نوعی که بهترین هارد دیسک های lff تا 7200 دور در دقیقه سرعت دارند اما هارد دیسک های sff بیشترین سرعت آنها تا کنون به 15000 دور در دقیقه می رسد. یکی از دلایل های سرعت بالای این نوع هارد دیسک ها را می توان به ابعاد کوچک آن اشاره کرد.

هارد سرور HP LFF: این نوع هارد دیسک ها در سایز 3.5 طراحی و به تولید رسیده اند. با قرار دادن هارد دیسک های lff و sff می توانید شاهد این باشید که ابعاد یعنی این هارد ها هم از نظر طول و هم از نظر عرض با یک دیگر تفاوت دارند. در شرایطی که شما نیاز دارید که از هاردهای lff در شاسی که مختص به هارد های sff است استفاده کنید باید گفت نیاز به تعبیه باکس مختص به هارد های lff دارید تا بتوانید از این هارد دیسک ها در بهترین حالت استفاده نمایید. در مقایسه با هارد دیسک های sff این هارد ها اغلب از ظرفیت های بالاتری برخوردار هستند.

خرید هارد سرور HP

خرید هارد سرور HP یکی از مبحث های مهمی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. هارد دیسک ها از لوازم مهم و کاربردی سرور ها هستند چرا که اطلاعات مهمی را در خود ذخیره سازی می کنند. هارد دیسک ها دارای ظرفیت ها، سرعت انتقال و سرعت چرخش متفاوتی هستند که شما می توانید بنا به نیاز خود هارد مورد نظر را خریداری کنید. توجه داشته باید شما باید با برنامه هارد خود را انتخاب کنید که تصمیم دارید رید بندی سرور خود را چگونه انجام دهید، چرا که رید بندی شما تاثیر مستقیمی بر انتخاب هارد شما دارد.

لیست قیمت هارد سرور HP

لیست قیمت هارد سرور HP یکی دیگر از مواردی است که در حین خرید به آن دقت بیشتری می شود. قیمت هارد سرور به عوامل زیادی بستگی دارد که به اختصار شرح می دهیم. یکی از قابلیت های هارد دیسک را می توان lff و sff بودن آن نامید از دیگر ویژگی ها سرعت انتقال و سرعت چرخش بالای آن را می توان نام برد که با تنوع بالایی در بازار فروش موجود است این تنوع هارد سبب تفاوت قیمت بس شماری می شود چرا که توانایی پاسخ گویی به همه متقاضیان خود را داشته باشد. برای استعلام قیمت با شرکت تجهیز شبکه فیدار تماس حاصل نمایید

منبع: https://tshfidar.com/product-category/server-hard/

END:رم سرورTAGS:START

رم سرور

رم سرور hp را در نگاه اول می توانیم حافظه موقت بخوانیم اما با پیشرفت روز افزون فناوری و تکنولوژی می توان رم های را در اختیار داشت که از نوع حافظه های پایدار باشند. جالب است بدانید رم ها نیز دارای نسل تولید مختلفی هستند که در نظر سرعت و زمان انتقال داده با یک دیگر تفاوت چشمگیری دارند.

زمانی که یک سرور را خریداری کرده اید، به طور حتم به قطعات جانبی برای ارتقا آن نیازمندید. یکی از آن قطعات، رم است. رم سرور hp محلی برای نگه داشتن اطلاعات و داده های سرور می باشد. رم های سرور انواع مختلفی دارند اما مهمترین نکته در خرید رم سرور hp، توجه به سازگاری آن با نسل های مختلف سرورهاست.

اگر شما هم سرور قصد خرید رم سرور hp دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع رم سرور hp G9

بسیاری از رم های سرور با G9 سازگاری دارند. از بهترین رم های G9 موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. رم سرور hp 16GB 2400

این رم دارای ظرفیت 16 گیگابایت با تکنولوژی DDR4 می باشد. این نوع رم ها نسبت به نسل های قبلی خود یعنی DDR3 و DDR2 سرعت بالا و انتقال بهتر داده ها را به همراه دارند. نوع سیگنال پردازشی رم Registered است که کوچک ترین مزیت آن تقویت سیگنال ها و همگام سازی آن ها است. سرعت فرکانس این رم 2400 مگاهرتز است که یک سرعت فوق العاده برای کاربران محسوب می شود. این رم از نوع کم مصرف هاست و ولتاژ مصرفی آن  1.2 ولت می باشد.

  1. رم سرور hp 32GB 2133

مانند رم سرور hp قبلی از تکنولوژی DDR4  بهره می برد و دارای 32 گیگابایت ظرفیت است. این نوع رم ها از امکان Smart memory استفاده می کند که می توان از این سری در سرورهای نوع ProLiant نیز بهره برد. رم سرور hp 32 GB 2133 از تکنولوژی DDR4 بهره می برد که سرعت انتقال بالاتری دارد. سرعت فرکانس 2133 مگاهرتز است که میزان حداکثری در سرعت را دارد.

از پیکربندی ECC برای تشخیص و اصلاح خطا بهره برده و با طرح استاندارد DIMM، 288 پین دارد که با سیستم هایی که از حافظه DIMM DDR4 استفاده می کنند، سازگاری دارد.

  1. رم سرور hp 64 GB 2400

این رم سرور hp با 64 گیگابایت ظرفیت حافظه و فرم فاکتور LRDIMM در دسترس است. سرعت فرکانس این رم 2400 مگاهرتز می باشد و از تکنولوژی DDR4 بهره مند است. با پردازنده های Intel xeon E5-2600 v1 ,v2 سازگاری دارد. این رم در مقایسه با رم قبلی، عملکرد بالاتری دارد. 23% توان بیشتری نسبت به 2133 دارد، تا 33% بهبود عملکرد حافظه در آن مشاهده می شود و حداکثر ظرفیت حافظه را تا 100% بالا برده است.

خرید رم سرور hp64 گیگابایت 2400،  به افرادی که کارهای سنگین انجام می دهند، پیشنهاد می شود.

  1. رم سرور hp 32 GB 2400

این رم دارای 32 گیگابایت حافظه و از نوع رم های DDR4 است. سرعت فرکانس آن 2400 مگاهرتز و از پیکربندی ECC استفاده می کند. ECC برای تشخیص و اصاح خطا به کار می رود. این رم از نوع Smart memory  است که توسط شرکت HPE تست و عرضه شده است. رم 16 GB 2400 با سرورهای نسل 9 و 10 HP سازگاری دارد.

c5_jb75.jpg

انواع رم سرور hp

  • انواع رم سرور hp از نظر نسل تولید می توان گفت به ddr، ddr2، ddr3 و ddr4 تقسیم بندی می شوند.
  • انواع رم سرور hp از نظر فرکانس ها را می توان گفت: 1066، 1333، 1866، 1600، 2133، 2400، 2666 و 2933 هستند که کاربرد آن ها و همخوانی آنها با پردازنده را در زیر شرح می دهیم.
  • انواع رم سرور hp از نظر حجم به ترتیب: 4GB، 8GB، 16GB، 32GB، 64GB، 128GB، 256GB هستند که در زیر با اینکه در چه سرور هایی کاربرد دارند می پردازیم.
  • انواع رم سرور HP از نظر مدل آنها عبارتند از: DIMM، LRDIMM، RDIMM، UDIMM، HDIMM، NVDIMM، Persistent Memory که هر کدوم در نوع خود خارق العاده هستند.

چه رم های مناسب با سرور شما است؟

  • سرور DL360/DL380 G8 اغلب از ظرفیت های 16GB و 32GB استفاده می کنند و فرکانس های آن ها طبق فرکانس های معرفی شده در بالا از 1066 تا 1866 را می توانند پشتیبانی کنند. نا گفته نماند که این رم ها از نوع DDR3 هستند.
  • سرور DL360/DL380 G9 نیز از ظرفیت های 16GB و 32GB استفاده می کند و فرکانس های رم های این سرور 2133 و 2400 هستند و این نوع سرور ها رم های DDR4 پشتیبانی می کنند.
  • سرور DL360/DL380 G10 رم هایی با ظرفیت های 64GB، 128GB و 256GB را پشتیبانی می کند. از طرفی دیگر باید گفت فرکانس های این رم ها تا 2666 و 2933 می رسد که اعداد قابل ملاحظه ای است. این نوع سرور ها از رم های DDR4 پشتیبانی می کنند.

سازگاری رم با cpu

پردازنده با توجه به رم انتخاب شده مانند cpu سرور، میتواند سرعت پردازش خود را بالا ببرد در نتیجه رم را می توان نیرویی کمکی دانست تا عملیات محاسبات به نحوه احسنت اعمال شود.

  • پردازنده های سرور نسل 8 و 9 را می توان گفت Intel Xeon 2600 تا Intel Xeon 2699 و رم هایی از فرکانس 1066 تا 2400 است.
  • پردازنده های نسل 10 طلایی از قبیل: Intel Xeon Scalable Gold 6200 و Intel Xeon Scalable Gold 5200 و Intel Xeon Scalable Platinum 8100 و Intel Xeon Scalable Platinum 8200 وIntel Xeon Scalable Silver 4200 و Intel Xeon Scalable Bronze 3100 و Intel Xeon Scalable Bronze 3200 هستند که از رم های DDR4 پشتیبانی می کند و از طرفی دیگر بنا به انتخاب از سری پردازنده های ذکر شده می تواند رم با فرکانس های 2400، 2666 و 2933 را در کانفیگ سرور HP بکار برد.

منبع: https://tshfidar.com/product-category/server-ram/

(0) نظر

پرکاربرد ترین محصولات شیائومی کدامند

چهارشنبه جهاردهم 4 1402

پرکاربرد ترین محصولات شیائومی کدامند

پرکاربرد ترین محصولات شیائومی کدامند؟ شیائومی در حاضر از برندهای پرفروش و فعال در بازار ایران است و از مهم ترین دلایل توجه کاربران به این برند، کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناست می باشد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر این موارد، تنوع و گستردگی بالای محصولات شیائومی نیز منجر به جذب کاربران شده است؛ به طوری که شیائومی به صورت روزانه از لاین های جدیدی از خط تولید خود رونمایی می کند. در میان تمامی محصولاتی که شیائومی تولید و به بازار عرضه کرده است، در ادامه قصد داریم به پرکاربرد ترین محصولات شیائومی بپردازیم. در این مقاله از سایت فروشگاه شیائومی همراه ما باشید.

پرکاربرد ترین محصولات شیائومی کدامند؟

کمتر کسی است که نام برند و کمپانی بزرگ شیائومی را نشنیده باشد. شرکتی چینی که کار خود را با عرضه گوشی های هوشمند به بازار آغاز کرد اما کم کم خط تولید محصولات خود را گسترش داد و امروزه شاهد تولید محصولات این برند در لاین های مختلفی می باشیم.

افراد مختلف به دلیل کارایی و کیفیت بالا در کنار قیمت به صرفه، به سراغ محصولات شیائومی می روند. این مقاله از سایت فروشگاه شیائومی را به معرفی پرکاربرد ترین محصولات شیائومی اختصاص داده ایم.

گوشی های هوشمند

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، شرکت شیائومی فعالیت خود را با تولید گوشی های هوشمند آغاز کرد و امروزه نیز بیش از نیمی از درآمد این کمپانی از طریق فروش گوشی های موبایل تامین می شود.

این شرکت چینی انواع گوشی های هوشمند را در رده های مختلف برای اقشار مختلف جامعه تولید می کند. در حال حاضر گوشی Redmi Go به عنوان ارزان ترین گوشی موبایل و گوشی Mi 9 Explorer به عنوان گرانترین گوشی هوشمند شیائومی به فروش می رسد.

از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های شیائومی ، در حال حاضر گوشی های Mi A2 Lite، Redmi 6A، Mi 8 Lite، Mi A2، Redmi Note 7 و Redmi 7 می باشند. شما عزیزان می توانید برای خرید هر کدام از گوشی های تولید شده توسط برند شیائومی، از سایت فروشگاه شیائومی دیدن کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

پاور بانک از پرکاربرد ترین محصولات شیائومی

شیائومی در زمینه تولید پاور بانک نیز حرفی برای گفتن دارد. به طوری که شرکت شیائومی توانسته است با تولید پاور بانک های باکیفیت و البته به صرفه، رقیبان را جای بگذارد و گوی سبقت را از دیگر برندها بگیرد؛ به طوری که امروزه پاور بانک های شیائومی ضمن داشتن فروش بالا، آمار رضایت مندی بالایی را نیز از سوی خریداران به خود اختصاص داده اند.

از پر فروش ترین پاور بانک های شیائومی در ایران می توان به پاور بانک 10000 ورژن 2 پورت شیائومی، پاور بانک 10000 ورژن 2 تک پورت شیائومی، پاور بانک 20000 میلی آمپر 2C شیائومی، پاور بانک شیائومی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و پاور بانک شیائومی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت نسخه 2 اشاره نمود.

در فروشگاه شیائومی امکان خرید انواع پاور بانک شیائومی با قیمت عالی و همراه با ضمانت اصالت کالا  برای شما عزیزان فراهم است.

ماوس شیائومی

از دیگر محصولات تولید شده توسط برند شیائومی که با استقبال خوبی همراه بوده است، ماوس شیائومی است. یکی از ماوس های پر فروش این برند Mi Silent Mouse است که به دو روش اتصال بی سیم  محهز می باشد. به طوری که برای استفاده از آن هم می توانید از طریق اتصال با بلوتوث و هم از طریق USB ریسیور اقدام کنید.

اما مزیتی که این ماوس را نسبت به دیگر ماوس ها منحصر به فرد کرده است، اتصال همزمان آن به دو دستگاه می باشد. از سویی دیگر این موس بی صدا است و صدای کلیک های آن منجر به آزار اطرافیان و کاربر نمی شود. به همین دلیل از بهترین گزینه ها برای محیط های کاری و رسمی به شمار می رود.

همینطور رول اسکرول با استفاده از ماوس شیائومی بسیار روان است و صدای مزاحمی را برای اطرافیان ایجاد نمی کند. لازم است اشاره کنیم که ماوس هایی با دامنه DPI بین 800 تا 1000 برای استفاده روزمره دسته بندی می شوند. بیشتر از این نرخ برای گرافیست ها و گیمرها کاربردی تر است و برای کاربران عادی، عمللا بی فایده و بی نتیجه می باشد.

این در حالی است که ماوس بی سیم Mi Silent Mouse از پر کاربرد ترین محصولات شیائومی، دارای DPI  برابر با 1300 می باشد. اینگونه طیف وسیعی از کاربران از جمله کاربران عادی و یا گرافیست ها و گیمرها نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

دوربین مدار بسته شیائومی

دوربین های شیائومی نیز جزو محصولاتی هستند که ضمن داشتن کارایی بالا، امروزه به یکی از محصولات پرطرفدار این برند تبدیل شده اند. از دوربین های پرطرفدار برند شیائومی، مدل Mi MJSXJ09CM است که از سری دوربین های تحت شبکه این شرکت می باشد و با استفاده از آن می توان فضای خانه را زیر نظر داشت.

دوربین مداربسته ای که برای استفاده در محیط های سرپوشیده، گزینه ای مناسب می باشد و نباید در معرض آب قرار بگیرد. اما در میان دوربین های مدار بسته تولید شده توسط برند شیائومی، برخی نمونه های آن در برابر رطوبت مقاوم هستند و برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند.

دوربین شیائومی  از پرکاربرد ترین محصولات شیائومی از طریق نصب اپلکیشن اختصاصی شیائومی بر روی گوشی های هوشمند قابل کنترل می باشد. ضمن اینکه با توجه به ابعاد کوچک و همینطور قطعاتی که بر روی محصول وجود دارد، امکان نصب و استفاده از دوربین به صورت دیواری و سقفی وجود دارد.

این دوربین شیائومی از قابلیت دید در شب برخوردار است، ضمن اینکه به دلیل داشتن میکروفون داخلی نیز امکان ارسال دو طرفه با آن نیز فراهم می باشد.

وجود شیار حافظه در این دستگاه، زمینه را فراهم کرده است که از کارت حافظه نوع MicroSD تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. شیار حافظه در قسمت پایین لنز دوربین قرار دارد. با حرکت دوربین به سمت چپ، راست، بالا و پایین و چرخش 360 درجه سبب می شود که با این دوربین دید کاملی از محیط اطراف داشته باشید.

محصولات سلامتی و تندرستی

شیائومی برخی از محصولات خود را در دسته بندی سلامتی و تندرستی به بازار عرضه می کند. از پرکاربرد ترین محصولات شیائومی در لاین محصولات سلامتی و تندرستی می توان به می بند 3، ساعت های هوشمند آمازفیت،ساعت هوشمند آمازفیت استراتوس، ترازوی هوشمند، مسواک های برقی و ... اشاره کرد.

محصولاتی که نام بردیم نسبت به نمونه های مشابه دارای قیمت های مقرون به صرفه ای هستند و در کنار کیفیت بالا، توجه کاربران را به خود جلب کرده اند.

محصولات صوتی و تصویری شیائومی

در این لاین شرکت شیائومی، محصولات مختلفی شامل تی وی باکس، اسپیکرهای همراه، هدفون، هندزفری و انواع دوربین ها را به بازار عرضه کرده است.

از پرفروش ترین محصولات شیائومی در این لاین، هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree ، هندرفری بلوتوثی Millet شیائومی نسخه جوانان ، اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی، هدفون پیستون شیائومی مدل بیسیک، دوربین هوشمند خودرو شیائومی مدل Yi 1080p ، تی وی باکس 4 شیائومی نسخه گلوبال، دوربین تحت شبکه فضای باز Yi شیائومی نسخه گلوبال و اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی مدل Square Box 2 و ... به شمار می روند.

محصولات خانه هوشمند و سبک زندگی شیائومی

بر اساس آمار به دست آمده در این زمینه، در حال حاضر شرکت شیائومی بیشترین میزان فروش محصولات خانه خوشمند را در میان شرکت های تولید کننده، به خود اختصاص داده است.

از پرکاربرد ترین محصولات شیائومی در لاین خانه هوشمند می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • تستر کیفیت سلامت آب شیائومی مدل TDS Pen
  • لامپ هوشمند شیائومی مدل Yeelight YLDP02YL
  • چند راهی برقی شیائومی 6 پورت 3 یو اس بی
  • سنسور هوشمند چند منظوره شیائومی مجهز به سیستم هشدار دهنده
  • چراغ مطالعه هوشمند شیائومی   Philips EyeCare 2
  • سه راهی برق شیائومی
  • کتری برقی شیائومی
  • کیت خانه هوشمند میجیا شیائومی
  • قهوه ساز اسپرسو شیائومی   SCISHARE
  • پلوپز هوشمند شیائومی مدل IH
  • جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Roborock Xiaowa Lite
  • جاروبرقی چند منظوره شیائومی

از پرکاربرد ترین محصولات شیائومی در لاین سبک زندگی می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • خودکار شیائومی مدل میجیا
  • باتری قلمی آلکالاین شیائومی
  • باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی
  • خودکار فلزی میجیا شیائومی
  • حوله ضد باکتری شیائومی  ZSH
  • کوله پشتی بیزینس کلاسیک شیائومی
  • کوله چند کاره تک دوشی شیائومی
  • کوله پشتی شیائومی مدل  Urban
  • عینک آفتابی پلاریزه شیائومی
  • فلاسک وکیوم  300 میلی لیترviomi  شیائومی

در صورتی که قصد خرید پرکاربرد ترین محصولات شیائومی را با قیمت به صرفه دارید، توصیه می کنیم برای مشاهده جزئیات محصولات و همینطور ثبت سفارش خرید از وبسایت فروشگاه شیائومی دیدن کنید.

 

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/nhwh-tshkhys-mhswlt-sl-shyy-wmy

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/nhwh-tshkhys-mhswlt-sl-shyy-wmy

https://wordsmith.social/faheemkhatri4/rhnmy-khryd-w-nsb-dwrbyn-mdrbsth-shyy-wmy

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:32107441

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/302265/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C?new=1

https://vk.com/wall631677902_2705

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1672488329231605761

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7D_4dnqr0YkEQyERCuYw2Y8TLYPmMGha8rt1IC_GFi_buPg/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=33498

https://www.pinterest.com/pin/980940362568255184

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/437099 /

https://www.acityexplored.com/activity/p/474823 /

https://sociallawy.com/story4709753/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/365665 /

https://www.fitpa.co.za/activity/p/742937 /

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=485324

https://gigglyu.com/activity/p/1004304 /

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/2190130

 

(0) نظر

تعمیر تلویزیون در غرب تهران با سرویس تی وی

سه شنبه نهم 6 1400

تعمیر تلویزیون در غرب تهران با سرویس تی وی

تعمیر تلویزیون غرب تهران جز تعمیرگاه های معتبر تلویزیون است. اگر برای تعمیر لوازم جانبی تلویزیون نیازمند کارشناسانی خبره می باشید می توانید با نمایندگی های ما تماس بگیرید. تعمیرکار های تعمیر تلویزیون غرب تهران دانش خود را مطابق با تکنولوژی ها و فن آوری های روز دنیا ایجاد کرده و بهترین دستاورد ها را در این زمینه ارائه می دهند. تلویزیون شما دچار اشکال شده و نیاز به یک تعمیرکار تعمیر تلویزیون در نزدیکی خود دارید؟

تعمیر تلویزیون غرب تهران به شما توصیه می کند که از تعمیر تلویزیون توسط خود پیشگیری کنید. چون شما نمی خواهید وسایل الکتریکی خود را خراب کنید. این موضوع می تواند باعث نا امنی شما شود و آسیب بیشتری به تلویزیون شما وارد کند. دوم اینکه سپردن تلویزیون به یک کارشناس از کارشناسان تعمیر تلویزیون فاران سرویس برای تشخیص اشکال تلویزیون بیشتر ارزان تر از جایگزینی تلویزیون شما است. با تعمیر صحیح تلویزیون توسط گروه تعمیر تلویزیون غرب تهران شما می توانید در هر زمان که می خواهید تصویر مورد نظر خودتان را از تلویزیون داشته باشید.

تعمیر تلویزیون غرب تهران در نزدیک ترین مکان به شما

بهترین مکان برای تعمیر تلویزیون شما تعمیری است که در نزدیکی منزل شما قرار دارد. تعمیر تلویزیون غرب تهران گروه سیاری را فراهم کرده که در صورت نیاز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می کند. تعمیر تلویزیون غرب تهران نامی آشنا در تعمیر تلویزیون است.

مراجعین گرامی برای ثبت در خواست می توانند از شماره های تماس ما استفاده کنند و یا فرم درخواست آنلاین را از گروه تعمیر تلویزیون سامسونگ یا و سونی و ال جی غرب تهران درخواست کنند. ما با داشتن تیمی گسترده، متبحر و کارآزموده به انجام همه خدمات تلویزیون طبق وقتی شما مشخص می کنید بپردازیم.

تعمیر تلویزیون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلویزیون را به شما ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مراحل کاری با شماره های ما تماس بگیرید. دفاتر نمایندگی تلویزیون غرب تهران پاسخگوی نیازها و سوالات شما مراجعین گرامی است. تعمیر تلویزیون غرب تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکار هاست.

از قطعات فابریک و اصل شرکتی استفاده می کند و دارای ضمانت نامه رسمی است. این خدمات در کوتاه ترین زمان در منزل شما صورت می گیرد. تعمیر تلویزیون غرب تهران در نظر دارد که همه خدمات مربوطه توسط کارشناس آموزش دیده برند تلویزیون شما صورت بگیرد. تعمیر تلویزیون غرب تهران خدماتی را برای رفاه حال مشتری ارائه می کند که به سبب آن دیگر نیازی نیست شما تلویزیون تعمیری خود را به تعمیرگاه ببرید. یکی از امتیازات تعمیر تلویزیون غرب تهران این است که سرعت بالایی در ارائه خدمات به مراجعین دارد. شما می توانید برای تعمیر تلویزیون خود به شعب مختلف ما تماس بگیرید.

چه چیزی تعمیر تلویزیون غرب تهران را متفاوت می سازد ؟

با اشکالی روبرو شده اید؟ مهم نیست که تلویزیون را از کجا خریده اید، متخصصین ما آماده می باشند تا آن را برای شما حل کنند. شما می توانید هر چیزی را به ما بسپارید. تلویزیون کار نمی کند؟

کارشناسان ما در اینجا برای کمک به حل سریع آن می باشند تا بتوانید دوباره به تماشای نمایش های مورد علاقه خود بپردازید. اشکالاتی مثل:

اشکالات صدا

اشکالات صفحه

پیکسل موجود نیست

صفحه روشن نمی شود

مسائل تنظیم

با توجه به قیمت تلویزیون و قطعات آن ما قیمت گذاری تلویزیون شما را مشخص می کنیم. آن را به نمایندگی خدماتی مان می سپاریم و یا اگر برای شما مقدور است در خانه خود در وقتی برای شما مناسب است به تعمیر مربوطه می پردازیم. مهم نیست که تلویزیون خود را از کجا خریده اید. تعمیر تلویزیون غرب تهران هنوز هم می تواند به شما کمک کند. هزینه تعمیر تلویزیون توسط تعمیر تلویزیون غرب تهران شامل همه قطعات و نیروی کار است.

 تلویزیون شما اشکال دارد؟

تلویزیون شما دارای اشکالی است که می توانیم آن را حل کنیم؟ چه اشکال سخت افزاری، چه در مؤلفه های آسیب دیده و چه در بلندگو اگر تلویزیون شما مشکلی داشته باشد،

تعمیر تلویزیون غرب تهران روش های مختلفی را برای ترمیم تلویزیون تان ارائه می کند و متخصصین زبده ای را در اختیار دارد. هر کدام با توجه به برند مورد نظر شما سرویس ها و خدمات متفاوتی ارائه می دهند. در همه مراحل متخصصین تعمیر تلویزیون غرب در کنار مشتری خواهند بود و مشتری را در ارائه خدمات مورد نظر یاری خواهند کرد.

با توجه به ایجاد رسانی مدل های جدید تلویزیون، امکان دارد نصب و راه اندازی و همینطور ارائه خدماتی مثل تعمیر آن ها اشکال باشد. اما افرادی که در گروه تعمیر تلویزیون غرب تهران مشغول به کار می باشند. همیشه در حال گذراندن دوره های عملی برای افزایش مهارت و تخصص لازم می باشند.

چگونه متوجه شوید که تلویزیون نیاز به تعمیر دارد؟

همه تلویزیون ها همراه با یک ماه ضمانت خدمات می باشند. می توانید ضمانت اصلی کارخانه خود را هم حفظ کنید. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسیده باشد ما می توانیم بهترین خدمات را برای بازیابی هر چه بهتر تلویزیون به شما ارائه دهیم.

مرحله اول:

به روز رسانی نرم افزاری قابل استفاده برای تلویزیون را بررسی کنید. برای نیاز به تعمیر، به متخصصین تعمیر تلویزیون غرب تهران اعتماد کرده و راهنمای بررسی ما را دنبال کنید.

مرحله دوم:

اگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد، لطفا برای ترتیب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه کنید.

مرحله سوم:

وقتی که نیاز به تعمیر تلویزیون خود را تأیید کردید. یک تعمیرکار معتبر تعمیر تلویزیون غرب تهران در زمان مشخص شده از مکان شما بازدید می کند.

مرحله چهارم:

ما تلویزیون شما را مستقیما در محل تعمیر خواهیم کرد.

 تعمیر تلویزیون توسط تعمیر تلویزیون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بیشتر کسانی که از تلویزیون های LED و LCD استفاده می کنند، ترس از خرابی آن را دارند. بیشتر افراد از این واهمه دارند که جایگزینی قطعات خوب و اصلی می تواند برای آن ها پر هزینه و پر دردسر باشد و یا فکر می کنند که نمی توانند آن ها را تعمیر کنند.

با این همه، این مسئله همیشه صدق نمی کند. با وجود یک متخصص خوب شما می توانید تلویزیون را بدون هیچ دردسری دوباره تعمیر کرده و نگران خرید دوباره تلویزیون نباشید.

اگر می توانید تلویزیون خود را تعویض کنید که پنل آن شکسته شده باشد. لطفا دقت کنید در مواردی که در اثر ضربه به صفحه جلویی تلویزیون شما آسیب دیده باشد و در نتیجه ترک خورده باشد.

به عنوان یک تعمیر مقرون به صرفه طبقه بندی نمی شود. علت این امر این است که صفحه جلویی یا صفحه تلویزیون ??? هزینه تلویزیون را تشکیل می دهد.

پس در بیشتر موارد جایگزینی تلویزیون در این حالت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس می باشید که به طور تصادفی به صفحه تلویزیون آسیب رسانده اید، ارزش این را دارد که ضمانت تلویزیون خود را بررسی کنید. اما در صورتیکه صفحه تلویزیون نشکسته باشد شما می توانید تلویزیون را بدون هیچ دردسری تعمیر کنید. نگران خرید دوباره تلویزیون نباشید.

سرویس تی وی شما را در انجام هر یک از اشکالات یاری می کند. شما می توانید از محل ما بازدید کرده و از اعتبار ما اطمینان حاصل کنید. تعمیر تلویزیون غرب تهران به شما خدماتی متمایز ارائه می کند.

(0) نظر

یک مرد جذاب چگونه رفتار میکند؟

دوشنبه بیست و نهم 7 1398

یک مرد جذاب چگونه لباس می پوشد؟

بخش عمده ای از خوش استایلی آقایان به نحوه انتخاب لباس مربوط است. بدین معنی که اگر شما بدانید چه لباسی انتخاب کنید و آن را با چه لباس هایی هماهنگ کنید قطعا به بهترین تیپ خود نزدیک خواهید شد.

برای بسیاری از آقایان جای سوال وجود دارد که مردان چگونه لباس های خود را انتخاب میکنند؟ بر چه اساسی؟ و چگونه آن ها را ست میکنند که استایل شیکی دارند؟

اما نکته اینجاست که شما نیز با رعایت نکاتی ساده می توانید هارمونی را به استایل خود هدیه دهید و به استایل ایده آل خود نزدیک شوید.

اما شیکپوش ی لزوما فقط انتخاب صحیح لباس نیست بلکه رعایت جزییات و نکات ساده که عموما دور از چشم میماند باعث می شود که شما متمایز از دیگر آقایان شوید و این تمایز باعث جذاب تر نشان دادن شما بشود.

جزییات تاثیر بسیار مهمی روی استایل نهایی شما خواهند داشت . از اکسسوری ها گرفته تا لباس های کوچک مثل جوراب

جوراب هر چند برای بانوان بخش مهمی از مد ولباس محسوب میشود و از المان های تاثیرگذار در طراحی مد و لباس مردانه است . اما بر خلاف تصور جوراب آنقدر که آقایان فکر میکنند بی اهمیت و بی ارزش است بی اهمیت نیست . بلکه از کارکرد اساسی برخوردار است. تصور کنید در یک میهمانی هستید، کمی خم می شوید و پاهای بدون جوراب شما دیده می شود و تمام !

همه زحمات شما برای منحصر به فرد و جذاب به نظر رسیدن شما به هدر رفت. زیرا شما اینگونه خود را فردی بی نزاکت و به دور از اصول لباس پوشیدن نشان داده اید.

البته اگر آقایانی که به شلوارهای کوتاه علاقه دارند لزومی به پوشیدن جوراب بلند نیست . بلکه انتخاب درست جوراب و رنگ آن از اهمیت بالاتری تا اندازه جوراب برخوردار است.

لذا در هر صورت به همه آقایان توصیه میشود که اگر میخواهند به عنوان مردی جذاب و خوش تیپ شناخته شوند از پوشیدن جوراب های رنگی خودداری کنند.

عموما استایل آقایان در کراسم های مختلف رسمی است. انتخاب جزییات ناهماهنگ تمام استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و تخریب میکند. این کار به قدری تاثیر منفی بر روی استایل مردان ایجاد میکند که حتی مانکن های مرد را هم نیز با جوراب های رنگی نمیبینیم

اما جوراب را کجا بپوشیم؟

جوراب در استایل رسمی همواره باید با رنگ شلوار ست بشود.بلند باشد و از جنس نخ باشد تا پا ها سریع بوی عرق ندهد. جوراب را هنگامی که کفش رسمی دارید باید بپوشید

اما جوراب را کجا نپوشیم؟

هنگامی که صندل تابستانی به پا دارید از پوشیدن جوراب خودداری کنید. هم چنین هنگامی که دمپایی ساحلی به پا دارید .

این را به خاطر داشته باشید که جوراب در street style  معنا ندارد. البته در summer street style اگر میخواهید پاهایتان پوشیده باشد بهتر است کفش جلو بسته مانند لوفر بپوشید و جوراب هم نپوشید. یا جوراب مخصوص کالج بپوشید.

و نکته مهم دیگر این است که مردان خوش پوش و جذاب هیچ گاه در  beach style  و street style  جوراب هیا نیمه بلند را با شلوارک نمی پوشند. لذا شما هم اگر میخواهید مردی جذاب وخوش استایل باشید باید از پوشیدن جوراب های رنگی و بلند با شلوارک خودداری کنید.

هماهنگی رنگ کفش و کیف و کمربند

این سه آیتم تقریبا کوچک اما بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. این را خوب است بدانید که کفش اولین آیتمی است که باعث میشود شما در ذهن دیگران فردی جنتلمن و جذاب به نظر برسید و بر اساس آن قضاوت می شوید. همواره در cat walk ها و fashion show  ها دیده ایم که مدل های مرد را با کمربند وکفش و کیف ست دیده ایم . بر اساس فرمول RGBمتناسب یا همرنگ هم هستند. بدین معنی اصلا دلیلی ندارد که کفش قهوه ای سوخته را با کمربند سفید ست کنید. بلکه همه اجزا باید با یک دیگر در هارمونی باشند در غیر این صورت حس خوبی در ذهن مخاطب ایجاد نمی شود.

برای پیش گیری از این مساله میتوانید همواره کیف وکفش و کمربند خود را به صورت ست بگیرید.

رابطه تناسب اندام با تناسب لباس

تمام المان های ظاهری شما اعم از قد و وزن و رنگ نوع استخوان بندی و فرم بدن در انتخاب لباس ها و در نتیجه استایل زیبا اثر فوث العاده ای دارند. اگر یکی از این فاکتور ها مورد توجه واقع نشود یا در بهترین حالت خود قرار نگیرد. استایل شما به چشم نخواهد آمد.

هم چنین شما باید لباسی را انتخاب کنید ک متناسب بافرم بدنتان باشد.

به عنوان مثال اگر جزء دسته سایز بزرگ ها هستید

به علت توده چربی دور گلو نباید از لباس های یقی اسکی بپوشید زیرا شما را گرد نشان میدهند. هم چنین کمربند نیز به جمع تر دیده شدن شما کمک خواهد کرد وهمینطور از پوشیدن لباسهای چهارخانه یا راه راه افقی خودداری کنید زیرا با اغراق میتوانم بگویم که دو سایز بزرگتذ دیده می شوید.

در انتخاب کت  تک نیز سعی کنید که هرگز کت های دو چاک نپوشید زیرا این کت ها به حجم چاقی شکمی شما خواهند افزوز. لذا باید شما از کت های بدون چاک یا تک چاک استفاده کنید.

اگر لاغر هستید

ممکن است فکر کنید حالا که لاغر هستید مجازید هر لباسی را انتخاب کنید. اما اشتباه میکنید. شما در هر سایزی لباس متناسب با سایز و اندازه خودتان را انتخاب کنید. هم چنین مدل های راه راه عمودی و استایل مونوکروم نیز برای شما مناسب نیست و برای این که  لاغری خود را پنهان کنید باید از دو یا چند رنگ متضاد استفاده کنید.

اگر کوتاه قامت هستید

بیشترین تمرکز شما باید بر روی کفش باشد. در نهایت دقت کفشی را انتخاب کنید که چند سانت پاشنه مخفی داشته باشد.

هم چنین سعی کنید لباس هایی که طرح های درشت دارند را انتخاب کنید

لباس هایی با طرح های ریز برای شما مناسب تر هستند.

ناگفته نماند که لباس هایی با راه راه عمودی باعث می شود که قد بلند تر دیده شوید هم چنین از اثر کراوات نیز غافل نشوید.

منبع: https://sites.google.com/view/shikpoushan/home

(0) نظر

نحوه شست و شو و نگهداری از کت و شلوار

دوشنبه بیست و نهم 7 1398

چگونه پیام هر رنگ را تشخیص دهیم؟

هر رنگ چه پیامی برای ما دارد؟

ساعت هفت صبح یک روز پاییزی را تصور کنید که مجبورید زود از خواب بیدارشده و در اوج خواب آلودگی یک لباس را انتخاب کنید. خواب‌آلود به سراغ کمد لباستان رفته و اولین لباسی را که ببینید می‌پوشید. سختی این مساله کاملا قابل درک است. اما بیایید کمی با یکدیگر صادق باشیم. رنگ‌ لباس هایی که شما برای پوشیدن انتخاب می‌کنید خواسته یا ناخواسته آلارم هایی را در مورد شما به دیگران ارسال میکند. به عنوان مثال آیا شما فردی مرتب، با اعتمادبه‌نفس، خلاق، وفادار، و یا جذاب و خیره‌کننده هستید؟ کدام رنگ ها این پیام ها را ارسال میکنند و هر رنگی چه پیامی را ارسال میکند؟ شما کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

پیراهن و لباس مردانه به رنگ قرمز

قرمز رنگی است  فوق العاده جذاب و چشم گیر که بیانگر دو مفهوم عشق و خطر است و به‌شدت احساسات را تحریک می‌کند. زمانی که شما پیراهن مردانه ای به این رنگ می‌پوشید ترسی از جذاب بودن ندارید و دوست دارید که بیش از پیش دیده شوید و مورد تحسین و ستایش دیگران قرار بگیرید. نام این کار جسارت است اما سعی نکنید که این کار را همیشه انجام دهید

پیراهن مردانه به رنگ قرمز برای میهمانی های دوستانه و گشت و گذار در شهر مناسب است. این رنگ پیراهن مردانه را با رنگ های خنثی بپوشید. مانند سفید و طوسی تا به کنتراست مناسبی برسد و باعث خستگی چشم نشود. به عنوان مثال یک تی شرت سفید و شلوار طوسی و پیراهن چهارخانه قرمز رنگ.

 پیراهن و لباس مردانه زرد

رنگ زرد نشان دهنده­‌ی سرزندگی و تلاش است و شما با پیراهن مردانه ای با رنگ زرد فردی خلاق و جنگجو دیده خواهید شد. از طرفی با پیراهن زرد لیمویی و شلوار سبز تیره کتانی یک استایل جذاب  برای تعطیلات آخر هفته است. اگرچه این رنگ شما جسارت خود را نشان می‌دهید اما مناسب محل کار نیست  و خوب نیست که در مکان های رسمی بپوشید چرا که ممکن است همکاران شما  این کار را نشانه کودکی شما بدانند.

یک تی شرت زرد روشن با شلوار برای کنار ساحل و شام خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی است.

 پیراهن و شلوار مردانه سبز

هنگامی که شما پیراهنی نخی به رنگ سبز یا شلوار کتان سبز می‌پوشید باید بدانید که هر کردام از طیف های رنگ سبز یک معنی متفاوت و منحصر به خود را دارد. پس در استفاده از رنگ سبز کمی دقت بیشتر به کار ببرید . به عنوان نمونه اینطور میتوان گفت هنگامی که میخواهید با طراوت و با آرامش به نظر برسید میتوانید  سبز روشن را انتخاب کنید. یا سبز کم‌رنگ را هنگامی که دوست دارید که احساس راحتی کنید بپوشید و سبز تیره مانند سبز کله غازی را هنگامی که می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید بپوشید. این ست برای زمانی که یک قرار کاری درون سازمانی دارید و شام خانوادگی بسیار مناسب است.

پیراهن و شلوار مردانه به رنگ آبی

 همانند رنگ سبز تناژهای مختلف رنگ آبی نیز تاثیر مختص به خود را دارند زمانی که شما یک مصاحبه کاری مهم دارید یا اولین قرار ملاقات با همسر آینده خود را دارید کت و شلوار آبی تیره تنها انتخاب شماست. رنگ آبی در هر تناژی حس آرامش و صمیمیت و وفاداری را منتقل میکند و به شما اعتمادبه‌نفس بسیاری می‌بخشد. تناژهای روشن‌ آن به شما آرامش می بخشد درحالی‌که سایه‌های تیره‌تر حس اعتمادبه نفس شما را تقویت می‌کند.

شلوار یا پیراهن بنفش رنگ

 در همه فیلم های قدیمی دیده ایم که پادشاهان شاهزاده ها و ملکه  جامه‌ها و پیراهن های بلند به رنگ بنفش می‌پوشیدند. رنگ بنفش در زمان های گذشته رنگی بسیار کم یاب بود و به سختی به دست می آمد از این رو افراد متمول و قدرتمند جامعه برای قدرت بخشیدن به ظاهر سلطنتی خود رنگ‌های بنفش را در لباس های خود استفاده می‌کردند.  اما امروزه این رنگ نشان‌دهنده‌ی رهبرانی مقتدر و قوی است. هنگامی که میخواهید از این رنگ در استایل و لباس های خود استفاده کنید که تصمیم داشته باشید کسی را تحت تاثیر خود قرار دهید. اما در مواقع دوستانه از پوشیدن این رنگ خودداری کنید. بگذارید در یک مثال بهتر توضیح بدهیم. شما نمیتوانید به عنوان یک مدیر عامل از کت و شلوار بنفش برای تحت تاثیر قرار دادن کارمندان خود استفاده کنید. پس باید پیراهنی بنفش بپوشید یا از اکسسوری های پارچه ای مانند پوشت و کراوات بنفش استفاده کنید.

لباس مردانه سفید

رنگ سفید نماد پاکی و تعالی است؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید حس توازن و تناسب داشته باشید رنگ سفید را به لباس‌هایتان اضافه کنید. پیراهن سفید مردانه با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید ، کار .... در همه این موقعیت‌ها و مناسبت‎ها میتوانید به پیراهن سفید اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را در استایل زیبای خود و چشمان دیگران ببینید. این پیراهن با بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

پیراهن مردانه طوسی

مهم ترین مولفه در استایل کژوال لباس مردانه طوسی رنگ هستند.  اگر شما قصد دارید رنگی خنثی و درعین‌حال آراسته و مناسب انتخاب کنید به رنگ طوسی اعتماد کنید، شما مستوانید آنرا در یک مصاحبه کاری و ملاقات های شغلی بپپوشید.

سخن آخر

رنگ‌ لباس هایی که می‌پوشید از اهمیت زیادی برخوردار هستند و می‌توانند بروز شخصیت پنهان شما باشند ودرباره شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. با دانستن این در ذهن خود دقیقاً می‌دانید برای آنکه قدرتمند، حساس یا جذاب به نظر آیید چه چیزی باید بپوشید. به کار گرفتن این نکات به پیشرفت شما کمک خواهد کرد و حتی در خسته‌کننده‌ترین روزها الهام‌بخش شما خواهند بود.
منبع :   https://sites.google.com/view/shikpoushan/home

(0) نظر
X